2009-11-15

Har just tittat på filmen Upp med Rei nu, somnade till lite när han gjorde något i köket men missade nog inget viktigt så jag kan nog säga att den var bra! Gullig film fast väldigt sorglig också, jag sa att jag skulle sätta på en barnfilm för att jag var så känslig att jag visste att jag skulle börja gråta annars och vad händer inte då? Jo, en får missfall, en annan dör osv, haha muntert muntert!
Men söt film, synd att pojken var så ful bara...

Idag har vi varit hos mamma och ätit lite kycklinggryta med ris och sedan fruktsallad. Jonathan och Bellan kom också och idag har Bellan upptäckt hur otroligt kul kulor är! Man kan kasta dom, rulla dom, sparka på dom, slänga in dem i Ezters klösbrädeleksak och sedan lägga i dem i påsen igen, detta helst 20 ggr vardera, minst! Haha
Hon vågade även vara själv med David för första gången och då hon väl var det fick han inte gå någonstans, så fort han gick nära dörren som hon hade stängt så vrålade hon NEJ!!! Så David satt där inne på rummet och gjorde typ ingenting, haha.
Hon hittade även en liten barnstol som hon skulle försöka bära omkring på och sa hela tiden ej o å, ej o å (hej och hå) och stönade och tog i, haha. Sedan satt hon sig på stolen mitt framför tvn som vi hade tittat på, antar att det var just därför också, för om man satt där syntes man ju bra, haha.
Hon fixk även ringa Frida och prata lite, hon var jätteduktig men pekade och nickade en del, men vad gör det liksom ;)

Nu ska vi i alla fall gå och lägga oss och jag ska hoppas (vilket jag alltid gör på söndagarna numera) på en bättre livssituation/förhållande/vecka/mående m.m.
Tänkte ladda upp lite bilder jag tog med men nej, jag gör det imorgon eller något istället! God najt

Kommentarer
Postat av: Hanna med magen

Hehe jaj okej då:D. JA det är ganska så bra faktist, lite otäckt ibland men redigt intressant! :)

2009-11-16 @ 13:55:46
URL: http://hannafors.blogg.se/
Postat av: Hanna med magen

Hehe jaj okej då:D. JA det är ganska så bra faktist, lite otäckt ibland men redigt intressant! :)

2009-11-16 @ 13:55:48
URL: http://hannafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0