2009-11-18

Idag har jag varit ute med Chris och hennes pappa. Vi tog en promenad bort till Lidl och Rusta och de affärerna där borta i Allén. Jag skulle köpa en liten gran hade jag tänkt men den enda "verklighetstrogna" eller ska man säga, den enda som inte såg ut som en 4-årings verk var de granar som endast var utställningsex. Smart..
Så, jag försökte övertala Chris pappa att köpa den rosa, stora, fina granen och till den två ljusslingor i rosa och blå. Jag lovade att om han gjorde det så skulle jag ha den framme året om, men fick jag den? Nej nej, haha.

Vi tittade vidare och jag hittade pricken över i:t som man säger. Vad sägs som att ha ett par flip-flops i guld hängandes i granen? Eller varför inte en cigarr, ett läppstift, parfym, nagellack eller ett ölglas med glittrigt skum i?

Min enda tanke: vart fan är julen på väg egentligen!?


Ballerinaskor i granen i år?

Eller kanske en ursnygg hammare?

Eller en kortlek för de spelberoende..

En fett läskig och ful gris maybe?

Fast egentligen, öl har väl allt att göra med jul, så det skulle väl vara fint att ha i granen trots allt?
Till höger en guldig väska.

Dessa, samt de rosa, vita och silvriga granarna finns på Rusta.

Tänker ni hänga på detta nya "julmode"?

Kommentarer
Postat av: Elly

Haha Jonzi hatar nalle puh xD har försökt få honom att gå med på de men de går inte xD

2009-11-18 @ 17:45:37
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0