2009-11-25

Idag är det två månader tills min lille gubbe blir 30, japp, du hörde rätt, haha.
Mamma och jag har planerat som bara in i och jag vet vad jag ska köpa. Mamma har redan köpt tillbehören till det så jag hoppas det blir bra.

Idag har jag varit på jobbintervju för ett vik på 3 veckor och jag får svar imorgon ifall jag får det eller inte och jag håller tummarna! Skulle vara skit kul att komma ut lite och leka med barn och tjäna lite pengar lagom till jul!

Igår fick jag ju en ögoninflammation så Rei erbjöd sig så snällt igårkväll att slå till mig över andra ögat så det ser lite jämnare ut, gulligt av honom, haha. Han gick även och härmade mig hur jag lät. I förrgår lät jag som en hormonstinn tonåring med gräslig röst och igår lät jag som en nasal fågel, typ. Detta imiterade han och bara väntade på att få en smäll, eller som Kate i Jon & Kate + 8 säger, kärlekssmäll.
Ah det var typ det jag ville säga.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0