Bilder från i söndags

Igår blev det inte att jag ens satt på datorn vilket inte sker ofta alls!
Tyvärr sovs det mest igår, sov länge, fixade lite här hemma, sov lite med Rei, lagade mat och såg en film och sedan sov vi igen. (jag låg dock vaken lite mer än en timma eftersom jag inte var trött, konstigt -.-)

Så nu tänkte jag ladda upp några bilder på Bellan som jag tog med Reis telefon.


Efterrätt med fruktsallad och grädde

Far och dotter

Bellan kan bli förbannad om hon vill, här utan anledning, haha

Sedan hittade hon en liten barnstol som hon skulle bära omkring på. Hon kom på att hon kunde ställa ner den mitt framför tvn och sitta där och titta på oss. Även att hon kunde sätta ner den så hon hade en fin utsikt över vad David gjorde i rummet och vad vi gjorde i vardagsrummet, haha

Spana på pojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0