För precis ett år sedan

Hittade min gamla kalender i en pärm nu och kollade vad jag gjorde för precis ett år sedan.

November 2008:

1. Var på akuten, Älin skjussade mig. (Ramlade i Stadsparken på Halloween, alltså dagen innan) Fikade med alla mina bröder, dvs David, Adrian och Herman + Älin. Såg film med henne på kvällen
2. Tog det lugnt hela dagen
3. Min praktik på IVS började
8. Bowling med Linn och hennes kompisar + krogen
9. Tog det lugnt, Lotta Weimer Lind fyllde år
10. Jag hade namnsdag. Var hemma från praktiken med huvudvärk och magont.
11. Hemma
12. Gick till praktiken och min kontaktpersons mamma tog kontakt med mig ang. kontaktpersonsuppdraget. Fikade med Richard på Sahara i flera timmar.
13. Hem från praktiken, mådde inte bra. Mamma fyllde år. Firade med pastasallad, haha.
14. Gymnasiefest på Stadt men var sjuk.
15. Sjuk. Mormor kom
16. Mormor åkte hem (snabbvisit)
18. Catrin som arbetar med diverse saker inom handikappsomsorgen, bl.a. kontaktpersonssakerna ringde mig och det blev klart att jag skulle börja.
19. Fika med Erika på Sahara. En massa prat och ett avslut på Frappé med en cider. (Dem hade tydligen tillståndet kvar då?)
21. Haha, den skum "fotografering" med Tony och Richard. Såg Heartbreak hotel efter. De första snöflingorna kom!
22. Snöade på eftermiddagen. Amanda hade födelsedagsfest i sin förra lägenhet. Var på Morella och Harrys och träffade Reinaldo för första gången!
23. Sov nästan hela dagen. Snö!
24. Snöade en hel del. Åkte till Lager 157 med Älin och köpte trosor. Fikade på Sahara.
25. Försov mig. Hade snöbollskrig på min praktik under lunchrasten. Träffade Richard och åkte och handlade.
26. UM och Lager 157 igen. Köpte en väska och fler trosor. Fikade på Morella. (Såg Rei för andra gången)
27. Hälsade på Lilian (mammas granne), åkte ner till stan eftersom det var tjejkväll. Åt en pommeskorg på Harrys.
28. Åkte till mormor och hjälpte henne med en sak inom Röda korset precis som jag ska i år. Köpte julklapp till david.
29. Åkte hem från mormor. Drog till Morella och Harrys med Ida och Älin. (Träffade Rei, denna gång bakom en bar, hm)
30. Julskyltning med mamma. Fikade med Markus

Ja, det var det jag hade skrivit. Det var först den 5e december som jag pratade med Reinaldo för första gången och även bytte nummer med varandra. Sedan smsade vi en del och träffades den 8,9,10,11,13,14 osv osv osv och ja, nu sitter jag här.

Om man skulle ta och mysa lite med honom nu när han ligger och sover på soffan så sött. Har suttit här nästan hela tiden han varit hemma..

Kommentarer
Postat av: Lina

haha nummer ett ;) inget dåligt blåmärke du fick!

2009-11-19 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0