Kommunalrådet hade gruppsex med minderårig flicka

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6101860.ab

Ställer er och mig själv samma fråga som igår, hur kan någon människa anse sig ha rätten till någons annans kropp? Hur kan man tycka att det är okej att betala för att ha sex med en person som man inte känner och inte vet om denne har ett underliggande hot om våld eller liknande ifall denne inte utför det som personen "köpt".
Det var bl.a. en lärare och kommunalpolitiker som deltog i gruppsexet med den minderåriga flickan och i förhör har hon sagt att två av männen satt och tittade på porrfilm - strypsex, när flickan kom till kommunalrådets lägenhet.
Åke Blomqvist har tydligen kommit i kontakt med några män via internet som anordnar gruppsexträffar och att han då sagt att dem kunde vara hemma hos honom.

Att alla har fantasier, visst, men att ha sex med en flicka som bara är i tonåren då man själv är i medelåldern, eller som Åke, 67 år! Att han dessutom är en person med politiskt inflytande tycker jag inte förbättrar saken, tvärtom.
Läste nu även att ett samlag med flickan, vilket menas både vaginalt, analt samt oralt kostade 1500 kr.

Jag tänker inte säga mer om detta nu mer än att jag mår fruktansvärt dåligt då jag läser om det här, kan tänka mig att Åkes barn gör desamma då han har tre stycken i vuxen ålder..

Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!

SV: Hahahha, ja! Det gäller att ta skillnad på BÖRJAR och SLUTAR! :D

MASSVIS MED KRAMAR, allt bra? :D

2009-11-11 @ 21:47:37
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0