New moon!

Nu ska jag fixa iordning mig lite snabbt och vänta på att mitt RÖDA nagellack ska torka, sedan ska jag till Åhmans och möta Amanda och sedan vidare till banken och möta Liina! Wätt så jävla pepp! Känns som om jag ska åka utomlands eller något, har värsta "resfeberkänslan" haha.

Kör sköna kläder idag och rött läppstift för att få heeeela blodkänslan, moahaha!

Mitt hjärta ligger och sover på soffan, han har varit överlycklig att få vara själv ikväll, han säger att han ska vara uppe sent, äta vad han vill, se vad han vill och byta kanal när han känner för det. Jo, somna på soffan innan jag ens gått är väl en bra början, right? Haha



Måste bara säga en sak, när jag var liten så var indianer jättesnygga enligt mig, vet inte varför jag inte tycker det längre.. Kan vara för att indianerna som kommer hit på somrarna och blåser lite i sina rör till sin inspelade skiva håller på och raggar på mig jämt, och att jag oftast är minst ½ meter längre än alla..
Jaja, nu ska jag vidare, ha en bra kväll så hörs vi imorgon!

xo Sarah

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hahah ne jag tror det är för du umgåtts med mig som du inte tycker om indianer längre! :D

2009-11-20 @ 12:36:00
URL: http://juciysugar.blogg.se/
Postat av: Bella

Var filmen bra? :p

2009-11-21 @ 10:42:08
URL: http://agb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0