Ny bloggutstyrsel

Nu tror jag att jag har fått lite koll på hur man fixar bloggen. Kvar är bara att lista ut hur fan man gör en header, haha. Har nämligen inte Photo Shop och Paint är ju av sin egen kvalité..
Tittade just hur många sidvisningar jag haft idag och det var lite över 100, undrar hur många gånger det är jag som tittat ifall alla ändringar ser bra ut, haha.

Om det är någon som är haj på att göra en header's och vill göra en till mig så hojta till! :)
Får se hur länge jag tänkte ha den här färgen, vet inte ens om jag tycker om den..

Men nu känns det i alla fall som om klockan är tre på natten, jag har nästan bara suttit vid datorn sen jag kom hem förut vid typ 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0