Svinis?

Jag har legat sjuk sen torsdags natt. Som tur var mådde jag prima under filmen men på hemvägen började jag få ont i halsen och sedan eskalerade det och det slutade med att jag bara en dag efter låg i feber, led/muskelvärk, huvudvärk, yrsel, illamående samt halsont.
Ja idag har jag allt detta utom feber och illamåendet fast det andra är ju mycket bättre också! Önskar att jag kunde få testa mig och se ifall jag har haft svininfluensan för om jag haft det behöver jag ju inte vaccinera mig.

Har i alla fall varit hemma och sovit i bäddsoffan hos mamma hela helgen eftersom Rei är borta på kvällarna och nätterna och ifall jag skulle bli sämre så ville mamma att jag skulle ha "övervakning" haha.
Rei har i alla fall lagat god mat till mig och nu ska vi typ mysa, utan pussar.. hmpf.

Hörs när jag blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0