1/10

Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan stoppa in resten, underkläder och handdukar.
Mysigt väder för en film eller pyssel, otroligt nog har jag helt andra planer för mig istället, duscha/göra mig iordning för att sedan dra ner till stan och träffa Erika och kolla in läger på Tjejkvällen som är på stan idag.
Funderar på att kolla BH på Åhléns och sen köpa mig mascara på Kvantum och läppglans/läppstift på Parelle! Moahaha
Man måste ju utnyttja läget liksom.

Jag funderar på ifall jag ska inrikta min blogg på nyheter/tidningsartiklar både lokalt och internationellt och tips & idéer till roliga saker att köpa, se, sidor att gå in på m.m.
Kommer även försöka fortsätta att uppdatera oftare vilket jag för tillfället varit grymt dålig på!

Skulle vara kul med lite läsare faktiskt då man ändå inte skriver så mycket privat utan mer saker som rör alla!

Snart kommer en fin lista på saker du kan uppdatera dig om! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Om det kunde varit lite bättre väder hade det varit mer lockande att gå ut!

2009-10-01 @ 15:35:22
URL: http://agb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0