5/10 med Svenska Hollywoodfruar



Kom på att jag har tittat på sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar också. Jag vet inte riktigt hur mah ska beskriva dom här yperligt SVENSKA damerna. Jag tror det bästa med dem är att dem bor på andra sidan jorden.

Hur Agnes-Nicole Winter klarar sig när hon spenderar så mycket som hon gör ( en film för 35 milj. samt ett hus runt 45 milj) förstår jag inte. Hon ansåg ju inte heller att hon kunde ta hand om hunden eftersom hon numera tvingades bo i en sunkig takvåning för 50 000 i månaden.
Hon trodde inte heller att sönerna var lyckliga nu när dem varken hade pool, gräsmatta eller skatepark längre.

Min favorit måste nog ändå vara Maria Montazami, ilken stjärna! Hon verkar genomsnäll och omtänksam men bara så ofattbart blåst!
Jag förstår inte ens hur hon själv har kommit på att man kan lägga ett läppstift i varje bil. Det är ju ändå ganska uträknat och smart! Haha

Slutligen Anna Anka som tagit Sveriges befolkning med storm! Hennes underbara skratt, åsikter och fina kropp. Jag förstår knappt varför vi inte tidigare för höjt upp henne i rampljuset där hon uppenbarligen vill vara.
Att hon blev den klart populäraste, mest omtalade, hatade, irritabla, stenåldersfru med sina omtalade uttalanden om svenska fruar, svenska män och hur de flesta jobbat sig upp till toppen i Hollywood förstår jag nästan. Att en sådan liten och tunn kvinna kan ha så starka åsikter hör tydligen ihop.
Att hon även är väldigt målinriktad, även vad gäller sina barn är väl inga som helst tvivel på!

Så avslutningsvis som jag sa tidigare, det bästa med dessa enastående, bedårande, framgånsrika, botoxstinna kvinnorna är nog trots allt att dem fortsätter bo där dem bor, i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0