8/10

Nu har jag suttit inne och tittat på några så kallade "kändisbloggar"
Amir och Kissie har t.ex. kört lite injektioner i läpparna nu för ett par dagar sen. Måste säga att det ser fruktansvärt vackert och naturtroget ut, haha

Här har vi vackra Kissie med sitt fina föga hårfäste, konstiga ansiktsfärg och hårfärg.
Hon använde sammanlagt faktiskt bara en spruta i både överläpp och underläpp.


Här har vi den omtalade Kissie i sin bästa dager. Klädd i rosa, med ljusrosa bakgrund och ännu ljusare läppglans(?) speglar hon sin glamour.


Här är en bild på Amirs läppar, fortfarande svullet ska man kanske tillägga..

Men jag står fast vid mitt inlägg igår! Ska jag operera in något så blir det i brösten och då blir det fan bara helium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0