Fett mätt

Nu har jag duschat och ätit en stor skål med havregrynsgröt och hemmagjord lingonsylt på lingon som jag och mamma och plockat.
Nu ska jag borsta håret och dra och träffa M en stund, får se vad vi hittar på idag:)

Har även en lista på saker att göra, ni som läser får gärna påminna mig att göra sakerna med eftersom jag alltid glömmer bort det viktiga.

- Lämna papper på Tjustgården
- UM måndagen den 19/10 kl 13.30
- Träffa läkaren Kurt den 16onde, typ klockan TIO (!!!!)
- Skriva ut CV någonstans
- Framkalla bilder till julkort m.m. + några förstoringar
- Kolla upp magen hos en annan läkare + kolla vaccination

Kommer inte på mer nu men kan nästan sätta min högra hand på att jag glömt skriva upp typ hälften.

Nej nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0