Karolina Kurkova

Suttit och googlat lite på bilder nu och Karolina Kurkova, som de flesta säkert vet vem det är eller i alla fall hört namnet på, är ju en av Victorias Secrets modeller.
Jag la märke till en sak, hon har en jätteplatt navel eller hur man ska säga. Den är nästan obefintlig då man tittar på de bilder som är från catwalken.
När man sen tittar på studiobilder med diverse förfiningar i hy m.m. så såg jag en sak, där fanns helt plötsligt en navel! Och den var långt ifrån "orginalnaveln"




Här kommer då den retucherade (stavning) bilden..


Det är helt plötsligt typ en svartmålad prick där mitt på magen..

Man får en tankeställare om modevärlden ibland tycker jag, hur ser perfektion egentligen ut om den inte syns på catwalken?

Kommentarer
Postat av: Lina

photoshop kan till och med skapa en navel ;) haha

2009-10-12 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0