Tillbaka!

Jag har som sagt varit sjuk nu i ungefär en vecka men nu är jag tillbaka! Hoppas på att det var svininfluensan som jag hade så jag slipper den när alla andra får den ;)

Idag har jag varit nere på stan nästan hela dagen, först ett besök på ungdomsmottagningen och sedan ner och möta mamma på stan. Utanför träffade mamma och jag John S så vi stod och pratade i säkert 1½ timma. En störtskum gubbe stod med sin cykel ca 2 meter bort och tittade på oss, ingen kände honom..
Gick sedan ner till hobbyaffären, här är hennes blogg: www.hobbyharvan.blogg.se
Älin kom ner dit och vi gick och tittade efter en vinterjacka till henne, sedan blev det ett avslut på Mc Donalds (för en gångs skull)

Satt förresten vid datorn för ett par dagar sedan och tittade runt. Hittade en person som för flera år sedan gick in på DC++ som många hade då. Där gick han in och letade bland det människor delade ut, vilket i många fall var amatörer som delade ut allt på sin egen dator. Haha han hade länkat en hel del roliga bilder som hittats under namn som t.ex. 6egi9d eller dcm607.
Mitt tips till er: Spara aldrig bilder som dessa på din dator ifall du inte är säker på att ingen hittar dem. Ifall du inte bryr dig att dessa kommer upp på nätet (och därmed aldrig försvinner) så ja, skyll dig själv.
Ta aldrig med ansiktet på dina bilder då det är så sjukt mycket lättare att identifiera då.
Ska försöka ladda upp en bild, gick inte precis nyss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0