Tjänsten RAKEL

Dato: 2. okt. 2009 9:33 ettermiddag
Emne: Er tjänst RAKEL
Til: <[email protected]>

Hej jag om min kompis ville idag ha lite info om hunden Jack Russel. Eftersom vi hade TVn på och er reklam gick så kom vi på att varken hon eller jag använt er tjänst och att första smset är gratis (vilket ni i alla fall säger i reklamen)
Till svar fick vi att vi skulle skicka ett sms om vad vi ville ha information om, det var diverse olika förslag och vi valde ju självklart Jack Russel Terrier. Då fick vi ett väldigt kort svar, och det stod INGET av mening fast längst ner så stod det att vi kunde få mer information så då valde vi det. När vi då fått ytterligare information så pep mobilen på och när vi fått all info så hade det i min kompis saldo gått från att ha 130 kr till 10.
Jag bara undrar, lurar ni alla era kunder för att få pengar att marknadsföra er reklam?

-

Date: Mon, 5 Oct 2009 11:08:30 +0200
Subject: Re: Er tjänst RAKEl
From: [email protected]
To: Hemligt

Hei!
Hvilket mobilnummer sendte dere sms fra?
Mvh Simen
Askadam AS

-

07307.....

-

Från: [email protected] för Simen Wilberg ([email protected])
Skickat: den 9 oktober 2009 10:46:28
Till: Sarah Svensson
Hei!
Vår tjeneste leverer den førse sms gratis ja.
Dersom du velger å motta mer informasjon ved å sende MER er det vanlig takst på denne meldingen.
Mvh Simen



Så snälla ni som läser, gå INTE på detta! Skriv bara ett ord i ditt första sms och ifall du får ett svar som vi fick, lägg ner det och gå in och slå upp det på Wikipedia där deras information ändå finns! DET är gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0