29/9

Sov ganska hyfsat inatt faktiskt! Weeei!
Grymt sugen på att traska ut i höstvädret idag, egentligen för att plocka svamp eller något så man gör lite nytta men ska dra mig ner mot stan snart för att gå förbi bemanning och se varför i helvete ingen vill svara i telfonen under telefontid!
Undrar vad det blir för kläder idag.. Tror jag kör min stora, vita, stickade och grymt mysiga sjal idag, just för att jag kan utan att svettas ihjäl.

Nej nu blir det att fixa iordning mig och ut mot nya äääääventyr! haha

See ya

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Vet inte om du kan se att jag skriver till dig på facebook! Men jag har inga pengar på mobilen. I helgen har jag inget planerat. jag kan skicka sms sen när jag får tag på en mobil :)

2009-09-29 @ 17:13:20
URL: http://leliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0