2010-08-03

Nu har hjärtat och jag sett Clash of the Titans och ätit en god middag bestående av potatis, champinjonsås och en god sallad. Till det åt jag qornfiléer och Rei köttbullar.
Filmen var bra, även om det annars inte brukar vara min typ av film.
På Cindrella köpte jag för sjukt mycket nu när jag tänker efter. Med mig hem fick jag nämligen 5 gratiskryssningar. Man får en biljett för varje 500 kr man handlar för så ja, det blev en del! Dock är inte ens en tredjedel mitt..
Tänkte bara slänga upp en bild på min kommentar till inlägget som finns på startsidan på blogg.se angående djurtransport i Thailand;


Hoppas ni kan se vad det står och ta åt er av det.

Nu ska jag gå och göra en matlåda och dra bort Reinaldo från dokumentären han hittade om Spaniens historia, good luck liksom! Haha

Kommentarer
Postat av: Nikie

Jag förstår inte hur en del av folken som hade kommenterat där tänkte. Alltså, du har så rätt och alla är så oerhört, onödigt, tröga.

2010-08-04 @ 02:30:23
URL: http://cocacolaoharry.blogg.se/
Postat av: Xantis

Håller med dig till 100%, blir så oerhört irriterad utav folk som säger "stackars djur, det borde inte hända" men sedan är det ingen som orkar göra något åt det... Vi är snabba med att beklaga men ingen orkar förändra sig själva/är bereda att offra något för att göra situationen bättre.

2010-08-04 @ 12:14:22
URL: http://www.alexandramalen.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0