2010-08-04

Om precis en månad är det tänkt att jag ska fira min födelsedag, ni som känner er träffade kan ju ha det i tankarna så ni inte planerar in något annat då! Det är inte helt klart än men troligtvis kommer jag ha den antingen hemma hos mamma eller här i Fritzls källare.
Nu drar jag och jobbar tills 22, uppdaterar eventuellt med bilder från kryssningen osv då!

På tal om att fira min födelsedag så fyller jag även år snart, haha. Jag glömmer hela tiden bort att det är rätt snart. Kommer kännas som ännu en milstolpe att få gå in på systemet! Ae, hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Elly

hahah ja din mamma passa skitbra i den!

Mumms va gott de är med svamp! Stekte upp resten nu och frös in. DU får ta dej en sväng i skogen o kolla om du hittar nått.

Förresten, hur gick de med den där sminktävlingen du hade?

2010-08-04 @ 17:59:21
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0