2010-08-06

Idag har jag jobbat i stort sett hela dagen men hunnit med mycket i alla fall!
Har varit hemma hos mamma och ätit under lunchen, varit nere och kollat ett par timmar under Floor ball turnéringen, träffat hjärtat, Ida och Chris och kommit hem. Jag har även köpt 12 flaskor Powerade för 100 kr och suttit ute och ätit plommon och svarta vinbär som vi plockat på gården med de boende.
En lång men bra dag helt enkelt!

Igår efter att jag dragit av datorn
så hittade jag inte TV dosan. Jag letade och tillslut hittade jag den under Reinaldos arm då han låg och sov så gott på den. Det blev hyfsat fint efter att jag dragit loss den, haha.

Kommentarer
Postat av: Tessah

Visst är den =)

2010-08-07 @ 10:10:55
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0