2010-08-19

Igår åkte jag ner till stan för att äta lunch med mamma och David på China.
Tog sedan en sväng på stan för att vänta på Rickard som jag tog en fika med.
Vi satt på Tant Grön med en cola och pratade skit, framtidsplaner och såg roliga filmer på youtube. Bordsgrannarna blev så nyfikna så vi bjöd in dem till lite skratt till "BATMAN!!" så dem förstod varför vi låg dubbla av skratt!
Traskade sedan vidare till Åhléns då alla andra affärer stängt. Elin kom och vi gick ner och satt oss på Morella för middag och ännu mer prat. Josie dök upp och ännu mer prat och youtubefilm sågs.
Reinaldo kom ner och vi hade sällskap hem, eller ja, han följde mig till cykeln, jag följde latmasken till bilen och sedan tog vi våra fordon och åkte heeeela vägen hem, vilket är ca 700 meter!
Jag kom först.

De tusen små fåglarna som var överallt! Tjocka av alla kafferester, kaksmulor och allt annat som lämnas kvar.
Titta noga och du ser en sparv på kaffemuggen.

Idag blir det jobb mellan 14.30-21.30 och jag känner på mig att det kommer bli segt då det regnar ute idag igen!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Skulle vara jätte snällt om du ville rösta 5 av 5 stjärnor på min skodesign här: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=NFMdkSiYvxfhpdeZK9gQxfpgCLiLniRylbPLtxhfiCAMdelnaF4N#shoeGallery



Om du röstar så kommentera det i det här inlägget: http://lovevampires.blogg.se/2010/july/snalla.html#comment ! Då får du en länk efter tävlingens slut som tack.



Jag är jätte ledsen om du tycker det är spam eller liknande! Ta bara bort kommentaren :)

2010-08-20 @ 08:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0