2010-08-31

Introduktionsdagen gick jättebra! Vi är fyra tjejer från Västervik som kan samåka lite och min basgrupp som vi ska arbeta efter verkar bra den med!
Nervositeten och de tappade timmarna i natt gjorde sitt och jag var helt slut under dagen! Har sovit ett par timmar nu och ska strax bege mig och hämta den första boken jag behöver som M:s mamma har varit så snäll och lånat i mitt personnummer idag.
Drar mig sedan för en skön hemmakväll i Fridborgsgatans soffa, hoppas jag!
Imorgon smäller det, jag kommer inte längre vara tonåring, surrealistiskt då jag varit det en stor del av mitt liv som jag minns. Middag hos mamma och på lördag firande med släkten.
Vi hörs imorgon, nu ska vi dra oss då vi har en del att göra innan, bl.a. göra ett oanmält besök hos mamma så hon kan tvätta mina skor, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0