HAHA!

Hittade en riktigt rolig text på en blogg som jag bara måste lägga upp!

Till min käraste fru:
Det sista året har jag försökt älska med dig 365 gånger. Jag jag lyckats 36 gånger, det vill säga ca 10 % av mina försök. Här kommer listan på varför jag inte lyckats fler gånger.

7 gånger har det varit för sent

49 gånger var du för trött

20 gånger var det för varmt

15 gånger låtsades du sova

22 gånger hade du ont i huvudet

17 gånger var du rädd att väcka ungarna

16 gånger var du för öm

12 gånger var det fel tidpunkt i månaden

69 gånger måste du upp tidigt dagen efter

9 gånger var du inte på humör

7 gånger var du för solbränd

6 gånger måste du se den sista filmen på tv

5 gånger ville du inte rufsa till frisyren

3 gånger ville du itne att grannarna skulle höra oss

9 gånger ville du inte att din mor skulle höra oss


Av de 36 gångerna jag lyckades, var jag ändå inte nöjd för att:

6 gånger låg du bara där

8 gånger sa du något om en spricka i taket

4 gånger bad du mej skynda mej

7 gånger måste jag väcka dej för att säga att jag är färdig

1 gång var jag rädd att jag skadat dig, för jag kände att du flyttade undan


Till min käre man:
jag tror du blandat ihop korten lite, här är anledningen till att du inte fick mer än du fick:

5 gånger kom du hem full och försökte sätta på katten

36 gånger kom du inte hem alls

21 gånger kom du inte

33 gånger kom du för fort

19 gånger försvann erektionen innan du fick in den

38 gånger arbetade du övertid

10 gånger fick du kramp i stortån

29 gånger måste du stiga upp tidigt för att spela golf

2 gånger har du varit i slagsmål och något sparkat dej på pungen

4 gånger har du satt fast familjejuvelerna i blixtlåset

3 gånger var du förkyld och näsan rann

2 gånger hade du en sticka i fingret

20 gånger hade du tappat lusten för att du hade tänkt på det hela helgen

6 gånger gick det för dej i pyjamasen medan du läste porrtidningen

98 gånger var du upptagen med att se på fotboll på tv


och de gånger vi hade sex tillsammans:

anledningen till att jag låg stilla var att du bommade och knullade lakanet.

Jag pratade inte om nån spricka i ett tak, jag sa "vill du ha mej på rygg eller ta mej där bak"

de gånger du kände att jag rörde på mej var för att jag höll på att kvävas och försökte få luft.

WORD!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-07 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0