I´m going to crazyland!

Till: Musikchefen Mix Megapol

Hej, jag lyssnade på er kvällen den 5/8 vid ca 20 tiden. Det var en låt jag hörde som jag inte kan komma på namnet på. Jag håller på att bli galen och jag blir inte lugnare när jag går in på er hemsida och inser att ni bara lägger upp de tidigare programmen fram tills klockan 19 på er hemsida.
Jag har sökt på google efter de fraser ur låten jag kommer ihåg utan resultat, du är min sista chans, rädda min dag!
Tack på förhand, Sarah


Får se om han kan rädda mig! Haha

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Det är så sjukt jävla jobbigt när man inte kommer på en låt! har du kommit på den?

2010-08-10 @ 11:41:43
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0