Jag vill bara säga:

Tack! Till alla som står vid min sida i den här onödiga diskussionen.
Jag har precis läst igenom mitt inlägg om att Våga hjärta BRIS och ärligt talat, jag kan faktiskt inte se mina påhopp, förutom ett, då jag skriver att mina lärare kunde kasta sig i väggen.
Tack alla som vågar kommentera och ha åsikter. Tack för att ni låter mig veta dem.

Nu efter en dag med Willys-shopping, matlagning, städning, film, Rei och Chris så ska vi gå och lägga oss. Imorgon börjar ju faktiskt en dag i mitt nya liv, ett liv som Högskolestuderande! Bussen går tidigt imorgon så jag ska försöka sova ett par timmar i alla fall, om jag nu kan somna.

Uppdaterar igen imorgon! God natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sarah...Du har en vacker själ..var rädd om den. Jag beundrar dig och dina fina ord. Du är född till en berättare....går du rätt utbildning? Kram Lisa

2010-08-30 @ 23:57:20
Postat av: Lina

Tycker faktiskt att den här "pessimisten" klagar väldigt mycket också. Personen snackar om att du klagar en massa. Men vad gör hon/han inte själv då? Jisses , folk alltså...

2010-08-31 @ 11:30:33
URL: http://leliasson.blogg.se/
Postat av: karolin

Men den där pessimisten vet nog inte vad han/hon pratar om. jag läste ingenstans i ditt BRIS-inlägg att du klankade ner på någon. Och klart att det finns folk som haft det värre men det betyder ju inte att du har haft det superbra och måste älska din bakgrund. Och om det var pessimistens klokhet som kommer med åldern så vet jag inte om jag vill bli äldre nu haha! Tyckte inte att han/hon verkar särskilt klok haha!

2010-09-02 @ 20:36:39
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0