Stockholmsresan

Nu har jag fått in bilderna på datorn så nu kommer det några!

Fredag

- Jobb från 6.45-13.30 för att sedan gå ner och möta mamma en snabbis. Brandlarmet gick då på Åhléns/Hemköp så vi stod och tittade på brandbilarna som kom i ilfart.
- Gick hem, jättestressad, småirriterad och svettig för att speedstäda lägenheten innan vi åkte samt packade klart.
- Ett stopp på Hageby Centrum vilket jag verkligen rekommenderar att besöka! Jättefräscht och fint med många affärer och bra mat.
- Fika hos Jacob och Klara för att sedan åka hem till Olle som vi sov hos.



Lördag

- En kort shoppingtur i Uppsala där Rei och Olle satt och fikade medan jag sprang i affärer. Två tunikor och en present senare var jag klar och vi stressade hem för att knappt hinna göra oss i ordning.
- Bröllop i Östuna kyrka med fest på Uthgård tills klockan 1 och jag var helt slut av värmen!

Min snygga pojkvän som över på porr-posen han övat in.


Det vackra brudparet!


Bilderna blev tyvärr suddiga, ser på de flesta bilderna ut som om dem springer fram..


Den sjukt fina kyrkan! Liten, mysig och pampig och för att inte glömma - sval!


Något läskigt landsmärke eller liknande. Aldrig sett en riddarhjälm eller dödskalle i en kyrka fören nu!


Spettekakan med texten "Frida <3 Erik"

Söndag

- Vi åkte till Formex mässan där jag också höll på att somna, så mycket saker! Visst, jag är köpgalen annars men här fick man inte handla så jag blev bara sååå trött av alla intryck och montrar. Fick dock 2 silverringar med mig hem, gratis! Eller jo, vi köpte tidningar, diverse Plaza, Interiör, Café och Elle, 10 tidningar för 110 kr!
- Övningskörde ut från Stockholm tills Nyköpings bro, bytte av för att sedan köra igen från Norrköping och hem.

På skyltarna till vänster på bilden står det full, fullt, fullt och fullt. Bra start, vi hittade plats i den sista av alla gigantiska parkeringar!


Kändes lite som om dem trodde att vi som kom från den andra ingången hade något mindre IQ med tanke på den minst sagt dumma skylten. Lägg även märke till min snygga kropp som speglas i den, haha.

Måndag
- Jobbade ett par timmar för att sedan åka hem till mamma och äta. Rei kom när han slutat och vi satt och pratade lite. Vi körde lite frågelekar som fanns i en tidning och allt slutade med att jag stod i köket och gjorde charader på diverse saker med kategorier som gerografi, natur, sport, blandat, kultur m.m. (Haha, kollade just på bilderna Rei tog på mig och fy vad ful jag blev! No no way att dom kommer upp här!)
- Åkte och handlade mat för att sedan åka hem och gotta i en pastasallad framför TV:n.

Eftersom jag inte tog någon bild på mig själv så kan ni i alla fall få se hur mina naglar såg ut på bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0