Svar från Mix megapol

Haha, jag blev helt galen och mitt i frustrationen så skrev jag ut de delar av texten jag kom ihåg på facebook och bad om hjälp och låten jag var ute efter heter Lady med Modjo.
Tack för att du försökte hjälpa mig och hoppas att du inte blev rädd för mig i mitt första mail, haha.
Nu ligger låten i säkert förvar på min Spotify-lista samt i mitt minne för att denna hemska upplevelse aldrig ska behöva upprepas igen,

Tack igen och fortsätt med ert jobb, ni är super!

Sarah


Subject: SV: Kan du hjälpa mig?
Date: Mon, 9 Aug 2010 08:41:35 +0200
From: [email protected]
To: [email protected]

Hej hej Sarah

Hm ska försöka hjälpa dig om du bara ger lite mer info. Var det en lugn eller snabb låt. Kille eller tjej som sjöng?

Bästa

Alexander, Mix Megapol


Från: Sarah Svensson [mailto:[email protected]]
Skickat: den 7 augusti 2010 17:05
Till: Lindahl Alexander (Mix Megapol)
Ämne: Kan du hjälpa mig?

Hej, jag lyssnade på er kvällen den 5/8 vid ca 20 tiden. Det var en låt jag hörde som jag inte kan komma på namnet på. Jag håller på att bli galen och jag blir inte lugnare när jag går in på er hemsida och inser att ni bara lägger upp de tidigare programmen fram tills klockan 19 på er hemsida.
Jag har sökt på google efter de fraser ur låten jag kommer ihåg utan resultat, du är min sista chans, rädda min dag!
Tack på förhand, Sarah


Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: Ja, det gör den, blev själv lite chockad! Priset på en jacka brukar endå ligga uppe på 300-500 kr på H&M.

2010-08-10 @ 16:20:04
URL: http://madleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0