Svar på kommentarer

Maria om Parlamentet om rasism:
Jag älskar verkligen Soran Ismail, det sista han säger gjorde så att jag låg dubbelvikt ungefär haha

Svar: Haha ja! Såg dock en sjuk debatt igår natt som han var med i. Han pratade om hur man ska stoppa våldtäkterna i Sverige, hans i stort sett enda förslag var att stoppa invandringen. Och han var liksom seriös! Tycker att dem i Parlamentet som driver och skämtar är vettigare än honom, pucko!

Elin/Älin
om Csn ansökan inskickad!:
Det billigaste stället på nätet att köpa böcker på är nog bokus.se. Har för mig att böckerna levereras tre dagar efter beställning. :)
Svar: Tack för tipset! Ska absolut kolla upp det! Tänkte nog vänta tills uppropet med att köpa böcker då jag fortfarande är osäker på vilka jag behöver, haha.
Tänkte även kolla på blocket och tradera om det finns några i den upplagan jag behöver!

Maria om Random pics:
Men han kanske gillar ketchup har du tänkt på det?? åt han upp då? haha

Svar:
Haha ja klart han åt upp det! Det är ju inte varje dag man får äta typ 2 dl ketchup så han tog absolut tillfället i akt! ;) Och kaffe och bulle efter det också för den delen, haha

Anonym om Från tåg till spårvagnar:
Hahahaha - stackars pojke, undra ifall han vet själv hur tråkig han låter?!

Svar: Haha ja du, jag tror faktiskt inte det men jag tycker det är rätt kul att reportern verkligen försöker låta intresserad av detta långa utlägg av spårvagnar och endast spårvagnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0