Svar till Våga hjärta BRIS

Vill bara tacka för all den feedback jag fått angående mitt tidigare inlägg. Jag har svarat på alla kommentarer till allas respektive bloggar förutom en kommentar, den från mamma. Hon har ingen blogg men jag vet att hon går in här och läser titt som tätt.



Svar: Tack mamma för att du för första gången kommenterade ett inlägg här på bloggen. Jag vet att du kan vara en hejare på att "gilla" mina bilder på facebook men inte mer, haha.
Anledningen till att jag bara lägger upp denna kommentar här är för att jag inte kan svara på den på något bättre sätt.
Jag hade även fått ett mail på facebook från dig men det håller jag för mig själv!
Du betyder jätte mycket för mig med och utan dig hade jag troligtvis inte stått här idag, ha det med dig!
Och jo, jag kan nog hålla med lite om det där med Lotta på Bråkmakargatan, bortsett från att jag tycker hon är irriterande;) Men lika envis är jag nog!

Kommentarer
Postat av: Cherin

Vad fina ni är. Det är verkligen underbart att ha nära relation till sina föräldrar. Ta det inte för givet.

2010-08-30 @ 16:25:05
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0