2010-12-06

Åh det är så mycket att göra just nu. Julen närmar sig med diverse saker att hinna tills dess. Jag har varit sjuk till och från jätte länge nu och det är så mycket jag vill! Har gjort flera "To do" listor men jag kommer bara på fler och fler saker att göra hela tiden.
Bloggen kommer tyvärr vid sidan om just nu, livet går före.

Jag hade väl tänkt att uppdatera lite nu när jag får tid (hemmastudier onsdag och torsdag) men tänkte även försöka hinna med bankbesök, resetittande, julklappsköpande, julklappsinslagning, saftkokning, julgodisbakning m.m m.m m.m m.m!
Hur kom det sig att denna jul skulle bli så stressig!?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det blir jul även om du inte hinner med allt du tänkt:)

2010-12-08 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0