SJUKA MÄNNISKA!



Den här filmen, jag vet inte ens vad jag ska säga! Jag såg den länkad i en annan blogg (cherinochmohammed.blogg.se) och nu efter att jag sett den så nästan ångrar jag att jag såg den! HUR KAN MAN GÖRA SÅHÄR MOT ETT BARN!?

För er som inte hänger med så bra i engelskan:
Mamman frågar ut sonen om en lapp från skolan. Han har varit i slagsmål med en klasskamrat under en lektion om några pennor. Hon skriker på honom och frågar vad som händer om man gör något sådant. Pojken storgråter och svarar: hot sause (het sås, (tabasco, shilisås)), hon frågar sedan vad som händer om man ljuger och pojken svarar storgråtande: kall dusch. Dr Phil berättar sedan i slutet av filmen att denna film inte filmades av hans filmteam utan av pojkens syster.

Kommentarer
Postat av: Elly- mamma till Leon

Seriöst! VAFAN ÄR DE FÖR JÄVLA MÄNNISKA?

Får rysningar och tårar i ögonen, vill bara ta pojken därifrån och ta hand om han samtidigt som hans mamma får en rejäl jävla käftsmäll!

fyfan, de är ju tortyr de hon gör!

2010-12-10 @ 15:25:31
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Elly- mamma till Leon

men shit så sjukt! hur kan hon ens få adoptera? undrar om hon fick behålla vårdnaden. Hoppas INTE!

2010-12-10 @ 16:04:01
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Maria

fy fan vilken störd människa! hoppas ngn tar barnen ifrån henne :O

2010-12-10 @ 16:18:10
Postat av: Ebba

känner en klump innom mig och vill bara ta pojken och hans syster där ifrån, och om dom har fler barn.

2010-12-11 @ 02:17:40
Postat av: Lise

Tårarna strömmer ner för kinderna,stackars stackars lilla pojk!

2010-12-27 @ 01:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0