Total bloggförsumning!

Jag har totalt skitit i min blogg upptäckte och kom jag på nu!
En kort uppdatering:

- Ligger efter i skolan
- Varit/är magsjuk
- Ligger efter med julsakerna
- Blev påmind förut idag att julafon är imorgon!!
- Har inget att ta på mig imorgon
- Kräktes härom natten ner större delen av sovrumsgolvet, inklusive mig själv, väggen, dörren, garderobsdörren, kläder osv osv osv.........
- Shoppat julklappar och vill egentligen köpa dubbelt så många fler - bara för skojs skull!
- Varit extremt inaktiv på bloggen!

Nu ska jag äta min första MAT sedan julmiddagen i tisdags, så jäkla gott det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du mår bättre nu!

GOD JUL!

2010-12-24 @ 00:01:54
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0