2010-02-12

Jag har nog ingen egentlig anledning till att jag inte bloggat den sista VECKAN. Min senaste tid har gått åt att se Se and the City, umgås med kompisar, vara sjuk och sova. Reinaldo finns såklart med på ett hörn med, ett stort hörn!
Jag såg precis klart det sista avsnittet av min box så nu är frågan, vad väntar på mig imorgon?
Jo, middag hos mamma!

Sex and the city är förresten en väldigt känslomässig serie, trots att både Miranda och Samantha inte ens kan erkänna att dem tycker en blomma är fin, ungefär.

Nu kom Rei hem, ÄNTLIGEN, så hej då!

Kommentarer
Postat av: Äwiiis - gravid i v 40

ahaa, ja de är ett jobbigt litet problem, har faktist varit å tagit bort den med laser en gång, men han fick inte bort allt å på nå vänster har det lyckats återbildas :/ Så ja får nog göra om processen. Var billigt å snabbt gjort.



Ja tror det är enda vägen att gå för att få bort det om ja ska va ärlig..

2010-04-15 @ 00:28:38
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0