2010-01-03

Åh, jag fastnar alltid framför bloggar som i sin tur leder till fler bloggar osv osv osv. Skulle gå och sova för 1½ timme sedan tänkte jag ju.

Rei och jag har i alla fall tittat på Law Abiding Citizen, gissa vem som somnade på slutet? Jo, filmsovaren Reinaldo!
Att tillägga är även att det är han som tjatat att han vill se den så ja, vi såg den, eller JAG såg den. Haha

Idag har jag gjort någoting som jag aldrig tidigare gjort själv, frostat av frysen! Haha, tänker alltid på Heartbreak Hotel filmen då man pratar om att frosta av frysen. "men mamma, du kan ju inte frosta av frysen på en fredagskväll!"

Vill även slänga upp några bilder bara för att jag älskar mitt älskade hjärta. Vi har faktiskt klarat av att vara tillsammans med varandra nu när han varit ledig utan att slå ihjäl varandra! Det borde väl ändå betyda något? ;)
Har iofs haft lust lite då och då och jag lovar, jag är inte den enda som känt så, haha. Vi älskar att reta upp varandra och han vet precis hur han ska få igång mig och jag honom men ja, vad vore kärlek om den bara vore bra?


Pluttegubben i bergen på Gran Canaria



Inne i en restauranggrotta


Denna bild lägger jag upp bara för att jag tycker är fin men jag kan nog hitta likheter på mig och Reis förhållande i den här bilden också. Vi sitter typ ihop och ligger och gungar och puttar emot varandra så det skaver. Vi ligger i samma vatten där miljontals andra båtar också ligger men ändå väljer vi att ligga bredvid varandra för vi tycker om det, så det så.
Det var min grymt poetiska sammanfattning av båtarna och våra likheter klockan 1.42 på natten, antar jag..

God natt, nu blir det sängen och mys!

Kommentarer
Postat av: Bella

Mysiga semesterbilder!

2010-01-04 @ 22:26:38
URL: http://agb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0