2010-01-15

Idag har jag varit nere på Arbetsförmedlingen för första gången för att skriva in mig, dock hade jag fått fel uppgifter igår så dem stängde 15 min efter att jag kommit så jag får komma tillbaka på torsdag istället.
Jag insåg för ganska länge sedan att jag inte skulle klara ut det här bara det att jag inte ville tro det. Jag har ingen inkomst och jag vill inte leva på andra, tror ingen vill göra det.
Så nu ska jag skriva in mig och hoppas på "under" haha.

Reinaldo och David (min lillebror) sitter här och spelar xbox och jag väntar på att maten i ugnen ska bli klar.
Eftersom Rei inte orkade handla när han kom hem så tog vi lite vad vi hade, det räckte, men sen var jag dum och sa till Rei att bjuda hit Jonathan också och då blev ju helt plötsligt fläskfilén och pommesen(?stavning?) för lite så nu har vi tinat upp 3 kycklingbitar till och en kastrull ris eftersom vi är storätare, haha.

Så idag blir det:
Marinerad fläskfilé i ugn, en hel bit
Marinerad kycklingfilé i ugn, 3st
Pommes i ugn
Ris, säkert 1 liter i volym
Min vegetariska filé + 1 vegvårrulle
Bearnaisesås

Inte någon snålmiddag här inte, haha
Nej nu måste jag ut i köket och titta till pommesen och hoppas på att djuren är klara att äta snart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0