201-07-08

Såg nu att mitt inlägg från igår inte hade publicerats utan hamnat i utkastet men nu är det uppe!

Idag tog jag en riktig sovmorgon till ca 15.30, så skönt!
Natten som var gick bättre än förväntad, blev inte alls så trött som väntat utan höll mig vaken utan problem. Hoppas denna natt också blir lika lugn!
Nu innan jag börjar måste jag duscha, laga mat, äta och åka och köpa någon krysstidning så jag har något att döda lite tid med.
Det finns ju inte så mycket på TV efter 2-3 tiden så det är lite segt. Upptäckte dock att vi hade en boxer som jag glömt  bort, klockan var då 6 så det var ju ingen idé att zappa runt och hitta något bättre då!
Det blir lite glest med bilder här men det finns inte så mycket att lägga upp just nu, typ när jag sover eller tittar på TV, haha.
Nästa helg är det ju Visfestivalen också förresten, hoppas jag kan byta bort en natt-tur så jag kan gå ner och titta på lite folj under fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0