2010-07-06

Idag har jag varit nere och fikat med Maria på Sahara. Senare när vi gick lite på stan så fick vi smakprover på Oreo-kexen och jag kläcker självklart ur mig; jaha åh, är det dom där vrid, slicka, sug?
Killen som delade ut dem hade i alla fall roligt åt det..

Nu har jag kommit hem och insett att jag är rätt trött, som vanligt. Men snart ska vi nog åka och handla lite mat. Senare blir det nog mest mat och mys framför en film eller något. Får försöka äta lite tidigare idag än vad vi gjorde igår då maten var klar runt 23.30. Tur att vi har lite spanska influenser här, haha.

Förresten, är det någon som vet hur det går till med adressändring? Man fyller i ett formulär på adressandring.se och sedan får hemskickat ett par papper som man ska skicka in till skatteverket eller försäkringskassan, eller? Och innebär det något mer än att jag står folkbokförd och får min post till den nya adressen ifall jag ändrar?

Kommentarer
Postat av: Mandy

Adressändring, du fyller i vart och när du vill flytta adressen

du får också om du vill välja eftersändning av din post ifall någon skulle skicka till din gamla adress så kommer den auotmatisk till den nya.

Sen får du hem papper ett du ska skicka en bekräftelse till Adressändring och bekräfta din nya adress osv. den andra ska till skatteverket så att du kommer med i folkbokföringen.

inget annorlunda :)

2010-07-06 @ 22:06:52
URL: http://juicysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0