2010-07-09

Har jag hört att det är riktigt varmt ute, därför jag har inte öppnat balkongdörren då det ändå är överlevnadsvarmt här inne.. Min termometer visar på ca 30 grader och här inne är det ca 27 så ja, lite skillnad är det ju i alla fall!
Idag har jag bara tagit det lugnt, tror jag ska ta en tur ner till stan sen och äta glass eller något men tänkte vänta med det tills efter 6 då Reinaldo både kommit hem och gått iväg till nästa jobb igen.. Vill ju i alla fall njuta av den timmen vi får tillsammans liksom!

Natten som var gick hyfsat bra, jag blev dock jättetrött en stund men det ordnade jag upp med lite strykning, toabesök, frukosttillagning och torkning av golv.
Cyklade hem lite innan 7 i bara linne, vilket var skönt och oväntat.

Imorgon börjar "allvaret" igen med jobb 8.30-21.30 för att sedan hoppa på att jobba söndag 11-22. Får sedan sova på måndag innan jag går natt två nätter igen mellan mån-ons.
Fredagspasset har jag äntligen lyckats byta bort så jag kan vara ledig fram tills lördag kväll efter dessa dagar.

Inatt skrev jag förresten ett plutti-nuttigt brev till mitt hjärta som låg hemma och sov. Han fick det med sig i morse då han gick till jobbet, hoppas han tog det på allvar.

Nej nu ska jag nog göra mig i ordning.. Tror jag ska ta på mig klänningen jag fick av Reinaldo då han kom hem från Spanien. Den är nog lagom sval och superfin för en glasskväll på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0