2010-07-10

Klarat av dagen trots 6 timmars sömn vilket resulterar i en väldigt trött Sarah!
Kom hem och tog en behövlig dusch, mötte upp Chris och hennes systerson och gick ner och tog en glass. Jag fick dock köpa en läsk istället eftersom jag var så himla smart och bytte väska innan jag gick och därmed gick ifrån min medicin..
Nu har vi ätit kvällsmat och dem ska snart gå hem och lägga sig.
Imorgon kör jag på 10 timmar, skönt med sovmorgon! Tänkte just skriva; skönt att vara ledig sen! Men jag skämtade bara, går ju på och jobbar två nätter sen igen ju, haha.

Kommer nog somna gott i natt i alla fall när jag väl varvat ner!

Har tagit kort på min klänning med om jag inte sagt det, men orkar inte koppla in mobilen nu utan tar det då jag är ledig och har lite lugn och ro i kroppen!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0