2010-07-16

Igår var jag nere en sväng på stan, där Visfestivalen just nu äger rum, med Ida och kollade in alla människor och drack cola.
Idag ska jag och Ida bort till Lina och frågorna nu är;
- Vad ska jag ha på mig?
- Vart ska jag göra av allt mitt hår som bara tovar sig?
- Ska jag dricka överhuvudtaget eller ska jag köra på den fruktansvärt goda smultroncidern från Stockmos?
- Kommer Langosen räcka idag till mig och Ida?

Frågorna är många och svaren kommer förhoppningsvis senare!

Dagens låtar:

Madcon - Glow
Afasi & Filthy - Jobb, Inflation

Så nu går man ut gymnasiet och ekonomin den är lika med noll
Och så pluggar man vidare inte för att man vill, bara för att det inte finns några jobb

Eller så jobbar man svart japp mellan morgon och natt
Kanske till och med kvällar och helger med massa tur kan man få sej en rast
Man ska väl inte klaga antar jag för vårt land är ju tryggt
Aldrig krig, knappt nån svält - men fan inget anställningsskydd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0