2010-07-21

Idag har mamma och jag varit ute på Korpaholmarna och fikat, solat och pratat lite. På vägen dit köpte jag ett jättefint skålset från Höganäs Keramik. Efter maten ska vi inviga dem med 3 olika dipsåser och diverse snacks och grönsaker.
Gårdagen blev lite annorlunda än vad jag först trott. Maten var planerad och receptet utskrivet på bloggen men då ringer Reinaldo och sa att vi eventuellt skulle ut till Idö och äta. Sagt och gjort, vi samt tre till åkte ut med båten till Idö och åt en god middag där istället. Så Svamprisotton får helt enkelt bli idag istället! Hoppas den blir god den med.

Senare ska jag lägga upp ett inlägg om sminktävlingen med, så är du intresserad av att vinna lite naturligt och bra smink från Santé så håll utkik senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0