2010-07-25

Nu har vi vaknat, ätit frukost och slöat framför TVn ett tag men nu jäklar ska vi göra oss iordning och köra ut till Verkebäck och Godishuset för första gången. Reinaldo säger att han ska sitta kvar i bilen men det får vi väl se hur det blir med den saken, haha.
Igår jobbade jag ca 11 timmar för att sedan åka hem till mamma och äta vindruvor och prata lite. Cyklade sedan, i spöregnet ner till stan och Morella eftersom hjärtat mitt jobbade. Pratade med Rikard som sedan följte med hem och såg på SATC med mig, lite popcorn och godis. Så ja, jag sov rätt hårt i natt och vaknade inte när Rei kom hem en halvtimma efter att jag somnat!

Förresten, skönt med lite regn nu som rensar luften, gör gräset grönt igen och ger mig en anledning till att bara vara inne och se en film och mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0