2010-07-27

Jag ska ALDRIG mer säga att det är lugnt och skönt på mitt jobb. Känns som om att någon jäklas med mig bara för att jag skrev ut igår hur skönt jag hade det!
Idag ringde en och sjukanmälde sig, så där satt jag - en ensam vikarie med en telefon att ringa runt till andra vikarier. Självklart kunde ingen så det har varit jag och Annie mot tiden idag!
Efter jobbet tog vi en runda på stan med en slutnota på ca. 700 kr.

Nu ska jag strax baka bröd tänkte jag, mina grötbullar fast ett lite reducerad recept, som vanligt, med färsk timjan och soltorkade tomater.
Till middag vet jag inte vad vi ska äta!

Kom på att jag måste slänga upp en ganska rolig bild som avslut också!

Killen som blir intervjuad till vänster är med på 4 bilder samma dag! Haha. Vet inte om det är på skoj eller om det är sant, hur som så är det en kul idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0