Dagens (ej förvånande) upptäkt

Idag hittade jag en tvättkorg på Ö&B som fick följa med hem. En rund, hög i bambu och beigefärgat tyg. Det enda som saknas är handtag men vi får väl vara uppfinningsrika och göra egna, jag menar, den kostade bara 149 kr! Köpte även tidningsställ i samma beiga tyg och diverse andra hushållsartiklar.

Tvättkorgen står nu på toaletten där jag direkt la i alla smutskläder och visade upp den för Rei då han kom hem.

Blir jag sedan förvånad hur länge den används? Eh, nej.

På bild: Till vänster: tvättkorgen, ca ½ meter till höger: kalsonger..........

Resultat: Ifrågasättande sms (undrar hur han ska kunna bortförklara detta, haha)

Haha ja du hjärtat, det är verkligen något speciellt med dig. Jag menar, vad gör jag idag? Jo, går och köper en tvättkorg. Vad gör du då? Jo, lägger kalsongerna mitt på golvet, BREDVID tvättkorgen! :*)


Kommentarer
Postat av: Frida

Pojkar alltså haha

Sv: Jag har en kompis som tänkte läsa till socialpedagog men hon kom fram till att hon ska vänta till nästa år. Jag tror det kommer bli kul när jag väl börjar :)

2010-07-30 @ 22:08:18
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0