Flera sanningar om mig själv

- Jag får fortfarande tårar i ögonen så fort jag ser klippet från mellanakten i Eurovision. (Flashmob dansen med Madcons låt Glow)

- Jag har aldrig ätit Ben & Jerrys

- När jag jobbar har jag oftast mycket överskottsenergi när jag kommer hem men är jag ledig flera dagar som jag är nu så sover jag nästan hela tiden..

- Jag har svårt för att äta vissa saker, exempelvis bullar, då jag vet att det är ägg i. Men jag äter det i alla fall.

- Jag brukar på torsdagen gå in på vt.se (Västerviks tidningen) och kolla de nyfödda bebisarna som sedan är med i lördagstidningen.

- Jag gillar inte att städa, jag hittar allt jag behöver i alla fall.

- Tidigare skrattade jag till dem som gråter till filmer, nu gråter jag minst lika mycket...

- Jag började sminka mig, klä mig tjejigt och bry mig om typiska "tjejsaker" väldigt sent om man jämför med mina klasskompisar. Jag hatade klänning, läppstift, kjol, KLACKSKOR, handväskor och det mesta sminket under större delen av högstadiet.

- Jag hade mina första klackskor på mig på en föreställning på skolan, jag spelade gammal tant.

- Jag har flera gånger fått åkt till sjukhuset p.g.a. mina pms besvär.

- Första gången jag hade foundation på mig var när en gammal kompis ville sminka mig, andra gången var på modevisningen. That´s it.

- Jag har alltid haft överkomligt bra hy i ansiktet, med tanke på att jag inte tvättat det eller smort in det som man kanske borde.

- När jag var liten satt jag och lekte med två blyertspennor vilket slutade med att jag fortfarande har ett stift i min tumme och varje gång jag ser det så äcklas jag big time!

- Jag gillar siffror. Att lösa sodoku är enligt mig roligare än korsord.

- Som liten fram tills jag var 11 så opererades jag 5 gånger i öronen p.g.a. öroninflammation.

- Jag har ett ärr under ena ögat sedan dem tog bort en broskknöl.

- Jag kan fortfarande inte höra att dem sjunger "Rock the microphone" utan fortsätter sjunga "raka maka fon"


Dagens låtar:

Addis black widow - Goes around comes around & Wait in summer
Robyn - Dancing on my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0