Idag har jag/vi:

- Varit ute och köpt godis för ca 100 kr (!!!!!!!!!!)

- Fikat ute på Tofvehult (www.tofvehult.se)

- Kört ihjäl en hare då jag övningskörde!!


- Handlat på Willys

- Sovit på spikmattan

- Lagat mat och ätit


Typ såhär söt var nog haren jag mosade förut idag. Inte konstigt att jag får skuldkänslor!


Och jag kan bara påpeka att denna dag är en dag jag kommer minnas länge, jag brukar nämligen inte känna mig som en mördare särskilt ofta längre!
Körde på en grusväg på väg hem igen då den seriöst kom från ingenstans! Eller jo, den kom från ett dike. Men jag hann inte ens reagera och trycka på bromsen, stackarn!
Haha och paniken efter, Reinaldo började tillslut skratta åt mig just för att jag slängde ur mig diverse saker efteråt. Jag ville bland annat ha en värdig begravning för haren, köra ihjäl mig själv så haren slapp komma till himlen själv osv osv osv.
Surt att jag redan har "hunnit" köra ihjäl ett djur, jag som inte ens fått körkort än! Vill inte ens tänka på hur det kommer bli resten av mitt bil-liv, usch!

Nu ska vi i alla fall se en film och äta godis i soffan, hörs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahah illa!

2010-07-26 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0