2010-06-01

Nu har jag äntligen kommit hem, halvt levnadsduglig på ett ungefär.
Dagen började 6.25 då jag kom fram till Åhlèns. Har inventerat massage/spa produkter m.m. samt leksaker, porslin, glas, bordsassietter, dukar och strumpor/strumpbyxor. Kändes rätt bra i benen då jag slutade.
Fortsatte med att köpa kattmat, dricka Coca-Cola och vänta på Maria.
Gick och åt hämtmat i hennes lägenhet och gick och provade/ köpte kläder på stan. Fick med mig tre överplagg hem men har inte riktigt bestämt mig vad jag ska behålla än.
Nu sitter Rei och Jonathan här och spelar något xbox spel som tydligen är på blodigt allvar och jag ska snart göra mat. Tänkte göra vita, fyllda och gratinerade paprikor idag.
Skriver receptet senare ifall det blir gott!

Nådigt förbannad jag var igårkväll/natt med förresten. Funderar faktiskt på att gå upp och skrika lite åt vår granne ifall han inte slutar snart. Någon som vet hur det går till då man bor i en bostadsrätt och grannen STÖR och låter om nätterna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0