2010-06-05

Grattis i efterskott Susann, Reinaldos syster
Grattis på födelsedagen Hanna, min halvbrors halvsyster
Grattis i förskott Gustav, Reinaldos pappa

Så nu inom loppet av 3 dagar fyller alltså 3 personer år och alla ska firas.

Idag ska vi ut och fira Susann då hon fyller jämnt. Var nere och köpte en jättefin tunika/klänning på Lindex häromdagen som jag ska ha ikväll. Vi har även förberett med myggmedel, godis och cider/öl.
Imorgon ska vi nog upp och gratta Gustav och på måndag ska jag troligtvis fira Hanna.

Snart ska jag ställa mig och göra någon liten sallad eller liknande att äta innan vi ska dit. Sedan ska jag stryka, fixa ett kort, packa klart och vänta in alla andra för att sedan bege oss ut till Roddklubben.
Vädret är perfekt och det blåser mer än tidigare vilket är bra, för då håller sig myggen borta!

Mitt stora dilemma är nu bara hur jag ska göra ikväll, ska jag bada balja/bastu eller ska jag inte? Hm, törs att tänka på, haha.

Kvällen kommer nog övergå i natt innan jag kommer hem så hej då och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0