2010-06-24

En fin uppdatering nu då. Var ute med båten idag, bara Reinaldo, jag och solen själv.
Jag ser ut som en äkta svensk nu - solbränd som fan!
Vi låg på en supermysig klippa där vi solade och badade. Reinaldo slängde även ur sig en supersöt (INTE) kommentar om vad jag såg ut som, haha. Men det håller jag mig för mig själv, kan säga att jag inte kände mig speciellt graciös ut efteråt, haha.
Vi åkte hem runt 5 tiden och tog en glass med hans pappa och sedan gick jag en runda och fyndade lite på Åhléns-rean.
Nu har vi precis ätit sommarmat, för andra dagen - färskpotatis, revbensspjäll, aioli och ciabattabröd.

Imorgon, midsommarafton, ska vi till mammas kompis och äta lite midsommarlunch eftersom jag börjar jobba vid halv 3.
På midsommardagen, dvs dagen efter, så börjar jag 6.45 så jag ska ha en underbar fest i sängen imorgon kan jag lova!

Men vad är midsommar när det finns OB-ersättning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0