2010-06-26 KOM HEM!

Nu har min midsommar börjat efter 2 dagars jobb.
Igår då jag kom hem vid 22 så stod väskan på golvet, nästan helt opackad - det var ju fotboll på TV, haha.
När vi sedan skulle gå och lägga oss så kunde varken han eller jag somna, Rei hade resfeber och jag låg vaken eftersom han inte sov. Sedan ringer inte klockan på morgonen heller, smått panik!
När jag sedan pussat honom hej då tusen gånger om så kunde jag inte somna om så jag låg och väntade att klockan skulle ringa i ca. 1 timma. Så, 4 timmars sömn och ca 9 timmars jobb, lyckat!
Efter jobbet åkte jag hem till mamma och åt nybakade bullar och pratade skit i ett par timmar, sedan kom Jonathan och hämtade upp mig. Vi åkte och hämtade Belinda som sedan följde med mig och handlade på Willys då Jonathan under tiden åkte hem och fixade med tvätten.
Eftersom Fröken B inte ville gå hem och lägga sig så stod hon och jag och lekte på vår trappa ett tag, typ Följa John, hoppa i trappan och massa andra suuuuperroliga lekar.
Nu har jag i alla fall kommit hem, plockat in i kylen, förlikat mig med tanken på att jag inte kommer se mitt underbara, älskade hjärta på alldeles för många dagar och slutligen placerat mig här framför datorn med tröstätar-saker (chips och ful-cola).

Måste bara tillägga att Reinaldo och jag aldrig varit ifrån varandra såhär länge sedan vi blev tillsammans men ja, någon gång måste ju tydligen/tyvärr bli den första....

Jag saknar dig otroligt mycket redan hjärtat. Kan knappt vänta tills jag kommer få vara i din famn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0